فرودگاه ها یکی از مبادی اصلی ورود و خروج هر کشور و شهری می باشند و فرودگاه تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست
تبلیغات محیطی در فرودگاه ها با توجه به جذابیت های بصری موجود در سالن های ترانزیت میتواند گزینه مناسبی برای معرفی برند های داخلی و خارجی باشد
فرودگاه تبریز با توجه به پرواز های داخلی و خارجی موجود در آن و رفت آمد روزانه مسافر داخلی و خارجی به لحاظ بعد تبلیغاتی حائز اهمیت فراوانی است
وجود تابلوهای تبلیغاتی در تمام سالن ها فرودگاه تبریز و همچنین یک تلویزیون 6 در 4 متری نیاز های تبلیغاتی مشتریان ما را بصورت کامل مرتفع مینماید.