کانون تبلیغات و دیجیتال امتداد در سال 1393، با هدف معرفی تولیدکنندگان کالا و ارائه کنندگان خدمات و ارتقای برندها در عرصه تبلیغات محیطی، با بهره مندی از اثربخش ترین رسانه ها و با به کارگیری جمعی از خبرگان عرصه کار و کسب و تبلیغات و برندینگ بنیان گذاشته شد .امتداد کار خود را با تبلیغات اینترنتی در بستر شبکه های اجتماعی و وبسایت شروع کرده و در ادامه وارد حوزه تبلیغات محیطی شد
در گام بعد و با ورود شرکت به عرصه رسانه داری محیطی در سال 1395 ، فصل جدیدی از فعالیتهای امتداد یعنی فعالیت تخصصی در حوزه تابلوهای محیطی شهری آغاز شد که تا به امروز ادامه دارد. امتداد در تمام این سالها، تلاش خود را بکار گرفته است تا کیفیت ارائه خدمات و اثربخشی در حوزه تبلیغاتی محیطی، افزایش چشمگیری پیدا کند. طراحی و اجرای ایده خلاقانه بیلبورد های مجموعه های نظیر بانک رفاه ،فروشگاه های زنجیره ای رفاه ،امپراطوری کاشی و سنگ سامان، بانک آینده، البا گاز (التون)، سیلوان و … در سال های های اخیر را می توان به عنوان مشتی نمونه خروار در این زمینه مثال زد ،
بی شک تلاش مشفقانه امتداد برای موفقیت مشتری توانسته اعتمادی را ایجاد کند که امروز این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین رسانه دار های محیطی شمال غرب کشور با توجه به عمر کوتاه فعالیت خود باشد زمینه های فعالیت کانون تبلیغاتی امتداد عبارتند از
- اجرای کمپین های تبلیغاتی محیطی
- ساخت سازه های تبلیغاتی از جمله ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و پل عابرگر و…
- ساخت کلیپ و تیزر های تبلیغاتی
- تبلیغات تلویزیون شهری
- تبلیغات صدا و سیما
- تبلیغات در فضای مجازی و…
- سمپلینگ و پروموشن
- indoor و outdoor چاپ های
- طراحی گرافیکی و…
- برندینگ و افزایش فروش
- مدیریت فضای مجازی (اینستاگرام)
- و …
بی شک انجام همه فعالیت های ذکر شده برای یک مجموعه کاری بسیار سخت و گاها ناممکن است و کانون امتداد نیز برای رفع کمبود ها و استفاده از ظرفیت حداکثری پتانسیل موجود در بین همکاران حوزه تبلیغات اقدام به همکاری و افتتاح شعب مختلف در شهر های دیگر نموده است که از آن موارد میتوان به
- آتلیه هرمس جهت کارهای گرافیکی و…
- شرکت طرح باران جهت نصب و ماکت سازی تبلیغات محیطی
- چاپ فایق برای کارهای چاپ و افست و …
- و ….
اشاره نمود
در پایان کانون امتداد در راستای اهتمام به مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی ، خود را در قبال جامعه و شهروندان مسئول دانسته و شهروندی خود را در گرو رفاه، آسایش و پیشرفت عموم مردم با توجه به درک کامل نقش کار و کسب در جامعه، می داند.
امروزه به لحاظ تغییرات گسترده و لحظه ای فضای کار و کسب ، ضرورت توجه به مسئولیت های اجتماعی
مانند کنترل آلودگی های زیست محیطی، ایمنی و سلامت محیط کار، فرصت های برابر استخدامی و کمک های خیر خواهانه و انسان دوستانه را بیش از پیش می طلبد. در چنین شرایطی خواست و نیازهای جامعه از تجارت دیگر تنها براساس خواسته های بازار و شرایط اقتصادی نیست، بلکه سازمان ها و شرکت ها با دامنه وسیعی از مسوولیت ها ورای بازار، روبه رو هستند که اغلب نیز در ارتباط با جامعه است.
بدین ترتیب کانون امتداد موفقیت و تداوم حیات خود را در گرو تامین نیازهای محیط اجتماعی می داند و با چنین رویکردی، آینده نگری، برنامه ریزی و اجرای مسوولیت های اجتماعی را سرمایه گذاری در زمینه انسانی و اجتماعی می داند.
مجموعه امتداد بایدها، اهداف، رسالت و ماندگاری خود را در ساختن جامعه ای بهتر و زیباتر می بیند، از این رو فعالیت تجاری و اقتصادی خود را با محوریت جامعه ای سالم و زیبا ترسیم کرده و با این دیدگاه در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می دارد.